Farm Ville Hileleri - Farmville Hileleri - Farmville hilesi - Fa

  FarmVille Hack Tool Programı Tamamen Yeni Çıktı Programın çözülmemesi için sınırlı sayıda dağıtıyoruz !... Özellikler -2x Ürünler Daha Hızlı Yetişiyor -Her gün 1 farmcash :) -Hızlı Ekme Toplama -Tek tuşla ekme toplama -Ayrıntılı Rehberi ile sizlerle programla ilgili resimler bu gün eklenecektir. Kaçırmayın Dağıtımı mail ile yapıyoruz Belirli şartlarımızvar  bu şartlardan biri http://gptreasure.com/register.php?ref=ugurasd bu linkten siteye üye olma ve mail ile aktive etme. üstteki adrese üye olup size gelen mail ile üyeliğinizi aktive etdin. mail adresinizi biz zaten görecez (eğer üye olursanız) üstteki linkten üye olup üyeliği onaylanan herkeze 18.12.2010 Cumartesi saat 6.00 da maillerine program yollanacaktır. Programının kırılmaması ve daha uzun ömürlü olması için kimseyle paylaşmayınız Bedava Farm Cash KAZANIN !.... Yanlış duymadınız altta linki verilen siteye hemen üye oldun gerekli görevleri yapın (anket doldurma , üye olma gibi ) ve referansınızla da para kazanabilirsiniz Kazandığınız paranın miktarı önemli değil bir hafta boyunca biriken paranız her cuma günü anında paypal hesabınıza yüklensin sonra farmvilleden alışveriş yapabilirsiniz. FarmCash Alabilirsiniz veya başka harcamalar için kullanabilirsiniz !.... Hemen üye olun kaçırmayın Üye olduktan sonra maille aktive etmeyi unutmayın !..... Ve sitede en az 1 dk zaman geçirin !... http://gptreasure.com/register.php?ref=ugurasd
  Farmville hilesi için gerekli programlara
aşağıda verdiğimiz linklerden ulaşabilirsiniz.


Cheat Engine 5.5
AutoClick 1.1
Flash Player 9
Mozilla Firefox
FarmvilleClicker - 

Tüm programların topluca indirme linki - http://hotfile.com/dl/73271402/b68f157/toplu.rar.html

Hilelerin kullanımı için lütfen tıklayınız.

Farmville Yaz Itemleri

farmville yaz urunleri

Yaz biterken Farmville den yaz itemli dekorasyon urunleri.

Esyalar ve esya kodlari:

housbouncee———32 cash
bouncehouseflamingo_bird——-16 cash
dinosaurslide——-30 cash
octopuspool———80,000 coins
summercampsite——50,000 coins
icecreamshop2——–220,000 coins
treehousebackyard—-30 Cash
summerlemonadestand—–140,000 coins
fireflybush———4 cash…
gameshop_roadtri——–24 cash
roadtrip_volleyball—–30 cash
gnomesurfer————-18 cash
toucan——————16 cash
sandcastle————–50,000 coins
roadtripboardwalk——-32 cash

 

Merhaba arkadaşlar,

 

Farmville hilesi için gerekli programlara
aşağıda verdiğimiz linklerden ulaşabilirsiniz.


Cheat Engine 5.5 - Download

AutoClick 1.1 - Download

Flash Player 9 - Download

Mozilla Firefox - Download

FarmvilleClicker - Download

Tüm programların topluca indirme linki - Download

Hilelerin kullanımı için lütfen tıklayınız.

 

Farmville Yeni Ada (Island) Tema Dekorasyonları

Farmville yeni eklenen limitli ada temalı dekorasyonlar;

  • Surf Shack, 18 $FV – 225 Xp

  • Mini Beach, 16$FV – 160 Xp

  • Trailer & Skis 7$FV – 70 Xp

  • Surfboard 10,000 coins – 100 Xp

  • Surfboard 2, 10,000 coins – 100 Xp

FarmVille Tiki Surf Shack

FarmVille Jet Skis

FarmVille Jet Skis

FarmVille Tiki Surf Board Pink

 

16 Haziran Mystery Box

16Haziran MysteryBox

Farmville 16 Haziran Mystery Box

16 Haziran tarihinde eklenen mystery box ve içinden çıkanlar :

  • French Quarter Building I (ev)

  • Shamrock Inn (ev)

  • Vacation Home (ev)

  • Clydesdale (hayvan)

  • Moose (hayvan)

  • Old Faithful (dekorasyon)

 

Farmville Yeni Level Sınırı 90

Farmville 16 Haziran yeni level sınırı artık 90 olmuştur. Eğer aradaki atladığınız levelden FV leriniz gelmez ise tarlanıza herhangi bir coins li birşey alıp koyduğunuzda level atladığınız yayınlama sayfası çıkar, bu çıktığında oyuna tekrar girdiğinizde, FV leriniz yüklenecektir.

Farmville Yeni Level Sınırı 90

İşte Benim Levelim 88 de kalmışım :D

 

 

 

Hile Programları Hesabınızın Risk Alması Sebebi İle Kaldırılmıştır

----
Program isterseniz hızlandırıcı olarak speederxp adlı programı googlede artıp indirin sonra programı açtığınızda tüm pc yi değil sadece belirli bir programı hızlandırmak için seçenek var onu kullanabilirsiniz Bu sayede hileyi 1 nolu hile ile kullanırsanız çok hızlı hareket edebilirsiniz
----
Extradan maco programları da deneyebilirsiniz öğneğin macroda kayıt a basıp tüm tarlayı ekersiniz sonr playa bastığınızda aynı mause harekeleri kullanılır bu sayede ekerken yolurmazsınız (ama macro kullanmak ban sebebidir) (önermiyorum) 
----
22x22 ve 24x24 alan yorumda bir arkadaşın yazdığına göre tüm görevleri yapınca açılıyormuş
""
Yazan:isimsiz | Tarih: 30/10/2009
Konu: ssa
22x22 24x24 butun gorevlerı yapınca acılıyo bıtane ark var 62 levelde bende 40 sordum nasıl actını gorevlerı bıtırınce kendısı acılıyomus """
----
1.Hız Hilesi ile kullanabileceğiniz bir hile (alıntıdır)
Facebook'ta son günlerde herkes tarafından deli gibi oynanan çiftçilik oyunu Farm Ville'de en büyük sorun zaman ne yazık ki :( Zamandan kazanmak ve daha çok para kazanmak için yapmanız gereken ise son derece basit; öncelikle 4 tane herhangi boy cins ve ebatta çit almanız gerekiyor. Bu çitleri daha sonra tarlanızın köşesinde çiftçimizi bu çitlerin ortasına gelecek şekilde koyuyoruz. Ve bu kare kısımdan çıkamamasını sağlıyoruz. Sonrasında ise "harvest" ve "plow" işlemlerini her zaman yaptığımız gibi yapmaya devam ediyoruz. Kurduğumuz çitlerden çıkamadığı için çiftçimiz yerinden yapmaya başlıyor bu işleri ve oyun inanılmaz hızlanıyor. Sonuçta o kadar hızlı harvest ve plow yapıyor ki siz tıklamaya yetişemiyorsunuz resmen :)))) Sadece bu işlerde değil, oyundaki diğer tüm işlemlerde (meyve toplama, inek sağma, ağaçları toplamak gibi işlemler de) inanılmaz hızlanıyor.

2. Hızlı Exp Kasma (Bu bir hile değildir)
bildiğimiz gibi farmvillede en farzla bir günde 4800 exp (20*20 tarla 400 kare 4 saatlik 1 exp sebze =4800 exp) den daha fazla kazana bilirsiniz Tabiki sermaye ister
Buildings e verdiğiniz paranın %1 i exp olarak döner Örneğin 100.000 coin verdim 1.000 exp gelir
Ama Eğer Silme ekme yöntemi ile fasulye ekerseniz 15 coin fasulye 15 coin ekme 30 coine 3 exp yani %10 exp alırsınız 10 kat daha karlı 400 kare alana 12.000 coin harcayarak 1200 exp kasabilirsiniz bunu için tarlayı ekip fasulye dikmek sonrada silmek aradaki fark bu nun için ek gelirinizi kullanın her zaman paranız bi köşede kalsın



FarmVille Money Hack Hilesi Diye Bir hile Yoktur
FarmVille Money Hack Hilesi Diye Bir hile Yok cheatengine ile paranızı arttıramazsınız artar artmasına sonra dc sayfayı yenileyin der para eski haline gelir boşuna uğraşmayın diye yazdım

Macro Hile Programını kullanmadan  Önce Bu Yazıyı Okumanızı Öneririm

Orjinal Yazı

 
Using Bots in Zynga Games is prohibited and risks your personal information!
 
Why shouldn't I use a Bot program in Zynga Games?

 

Because we want to keep our games fair and our players safe, we want you to be aware of the following:

The use of "Bot" Programs or 3rd party scripts that automatically perform actions on your computer whether in a game or on a website is strictly prohibited in Zynga Games by our Terms of Service.

In addition to the possibility of having your account suspended some Bot programs or scripts that you get from someone else can contain Trojans or Viruses. If you use or have used a Bot program in the past you could find your password, User ID and other private information have been stolen.

So play fair and keep safe. Don't download Bots or use them!

Google Tarafından Türkçeye Çervirmiş Hali

 
Kullanarak Botlar Zynga Oyunları yasaktır ve kişisel bilgilerinizi riskleri!
 
Neden Zynga Oyunlar bir Bot programı kullanmalıyım?

 

Çünkü bizim oyunlar ve oyuncular güvenli adil tutmak istiyorsanız, size aşağıdaki haberdar olmak istiyorsanız:

Bot "kullanımı" Programlar veya 3. parti scriptler otomatik olarak bir oyun olup olmadığını veya bir web sitesinde kesinlikle Zynga Oyunları'nda Hizmet Şartları tarafından yasaklanmıştır bilgisayarınızda eylemleri gerçekleştirmek.

Hesabınızı sahip olasılığı yanı sıra bazı Bot programları ve scriptleri size başka birinden Truva atlarını veya Virüsler içerebilir askıya almak. Eğer siz veya kullanımı geçmiş Şifrenizi, Kullanıcı kimliği ve diğer özel bilgileri bulabildiği bir Bot programını kullandık çalındı.

So fair play ve güvenli tutun. Don't Download Botlar veya kullan!

Kaynak : http://zynga.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/593/kw/bots/r_id/166

Yorum Yaz